Esileikkii

Ikääntymine
kinuu seksii mult, mut ei kyl nappaa.
Mä oon sillei frigidi ikäkausil.
Jos sil on jotain jutskaa
syöksyköön mun punkkaan
hirmumyrskyy rajummi,
ja mä oon valmis duunaa sen
niin ku jäät flygaa joest kevääl
korkeel vuoristos mis mä oon
syntyny ja budjannu.
© Yelling Rosa
16/9 –14

Lisää suomenkielisiä runojani täältä.

Foreplay

Aging
is trying to have foreplay
with me but I am not excited.
I am frigid among stages of life.
If she’s got something to say
just rush into my bed harder than a hurricane
and I am willing to make it like the river
blows up ice cover early in spring
in the proud mountains
where I was born
and lived.
© Yelling Rosa
16/9 –14

More of my English Poems here.

Tietoja Yelling Rosa

I desing home pages. In my spare time I read, write, play the guitar and hike. I have published three verse books in Finnish and recorded my songs. You can listen to them on YouTube. I have translated some of my poems on Yelling Rosa's Weblog. I also like to watch movies. Olen kiinnostunut lukemisesta, kirjoittamisesta, kitaransoitosta ja luonnossa vaeltamisesta. Olen julkaissut kolme runokirjaa ja laulujani on äänitteillä. Voit lukea runojani Yelling Rosan kotisivuilta ja kuunnella laulujani YouTubessa. Olen elokuvafriikki.
Kategoria(t): In English, Kielet, Kirjallisuus, Runous. Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s